Thursday, April 02, 2009

Blogi pohjoisissa



Possun muoto ei oo hassumpi muoto, tra la laa...

Pig-shaped objects oink oink.

Voiko tuota possukuvaa taiteelliseksi mainita, eipä kai, mutta jos haluatte nähdä kauniita otoksia, katsokaapa Kyllimarjaanan blogin kuvia. 

She lives in Northern Finland and has some beautiful pictures on her blog.

Yhden tuttavan kanssa juttelin Suomen yhteyksistä sinne sun tänne. Hänen firmansa on ennen tehnyt kauppoja tanskalaisten ja ruotsalaisten kanssa, hiukan venäläistenkin, nyt tulee mukaan kuvaan Liettua. Etelä-Eurooppaan heillä on aina bisnekset vetämässä. 

Ajattelin sitä että taitaa Pohjoisnapa olla ainoa suunta mihin Suomi ei suunnistele. Jaa mutta lasketaankos joulupukki bisnekseksi ja asuuko hän Pohjoisnavalla vai etelämpänä?

6 comments:

  1. Hei ! KIITOS . Miten tuo linkitys tehdaan ? Olen aloittelija ja kaikki pitaa oppia kantapaan kautta .-Possut on kivoja .

    ReplyDelete
  2. Linkitys on helppoa. Blogikaveri Inkivääri neuvoi minulle. Jaa, mutta taidanpa tulla sinun kämppääsi neuvomaan - just a moment :)

    ReplyDelete
  3. Kiitos ohjeesta . Naurattaa ihan tämä touhu . Sillä nääs nimittäin . Minä olen täällä niitä harvoja kummajaisia joka bloggaa ja olen vanhimpia . Siinä sitä on ihmettä kerrakseen jos minä tämän opin . Itse bloggaamisen opin omin neuvoin ja opetin muutaman tutunkin sittemmin . Niksin jos toisenkin olen oppinut itse , mutta tätä en . Täytynee edetä askel kerrallaan . Tämä on hyvää dementian torjuntaa .
    Ja kiitos siitäkin jos minä , vanha homelo , kelpaan tänne nuorempien joukkoon .

    ReplyDelete
  4. Hih hii, väsynyt pääni käänsi heti musiikin puolella ja mieleeni tuli M.A. Nummisen viisu: On sikakunnossa, on sika kunnossa, on sika kunnossa, sika kuntoilee ja voiman tunnossa ja voiman tunnossa ja voiman tunnossa, kun se voimailee..

    ReplyDelete
  5. Pukkihan asuu Korvatunturilla... =)

    ReplyDelete
  6. KYLLIMARJAANA: Netti on siitä kiva yhteisö että iällä ei ole kerrassaan mitään merkitystä.

    Oppimisessa ikä ei liioin paina. Olen aikuisopettaja ja minulle on elviö että oppiminen on elinikäistä. Itse olen opetellut rumpujen soittoa yli nelikymmpisenä, samaten aloittanut salsatanssiharrastuksen :)

    KATILEIN: Musiikin monista rooleista yksi on saada meidät hervottomasti nauramaan :D Voihan porsas sitä M.A. Nummista! En tiedä tuota laulua.

    HALLATAR: Niin minäkin olen kuullut, mutta pakko tunnustaa että en tiedä missä se sijaitsee :)

    ReplyDelete

Kommentit ovat tervetulleita. Pyrin vastaamaan kaikkiin.

Julkaisen heti kun ehdin. Iltaisin en tavallisesti ole paikalla, mutta aamulla sitten taas.

Sana on vapaa, hyvät blogikaverit :)