Tuesday, February 09, 2010

I like reading



Olen aina pitänyt lukemisesta. Nyt vaan alkaa pahasti pursuilla ja kasaantua. Lainasin Tintin ranskalaiselta ystävältäni Jean Louisilta viikkoja sitten ja vieläkin on kesken.

Hesari retkottaa aukinaisena keittiön pöydällä. Äsken aloitin tämän päivän lehteä. Miehen sisko soitti eilen ja kertoi tilaavansa meille Aamulehden kuukaudeksi. Ystävällistä ja itse asiassa tosi mukavaa. Vaikka lukemistot kasaantuvatkin...

Ja itse kirjoitan taas aika tavalla tekstiä työkseni pitkin viikkoa.

Fantastisia nuo Tintit. En tiedä miksi en ole ennen niistä välittänyt. Lucky Luket ovat olleet kovasti mieleeni, ja Ahmed Ahmedeita olen suorastaan ahminut ja niihin olen edelleenkin ihastunut. Niitä kun saisi käsiinsä ranskankielisinä! Todettakoon kuitenkin että suomennokset ovat loistavia. Kuin myös Asterixien, joihin tuskin koskaan kyllästyn.


7 comments:

  1. Sarjakuvat ovat suurta taidetta.

    ReplyDelete
  2. Hesari on jokapäivän tärkeys minulle...
    Luen satunnaisesti..
    kaikenlaista...

    tinttiä olen lukenut joskus kauan, kaunan sitten...ei silloin sykähdyttänyt...en tiedä, miten ois tänään???

    ReplyDelete
  3. Lapsena olin oikea kirjatoukka ja sain aina sen vuoksi vain kirjoja lahjaksi,mikä ei lainkaan häirinnyt.Nyt luen vähemmän kirjoja mutta tuskin sitä ehtii päivän lehteäkään lukea,kun siinä on niin paljon lukemista.Mulle tulee ihan stressi siitä ,etten ehdi kaikkea lukea,joten olen jäädyttänyt nyt lehtitilaukseni pariksi viikoksi,saan vanhat pois. Tinttiä rakastin lapsena,olisi kiva lukea niitä tänäänkin!

    ReplyDelete
  4. Kiireinen nainen. Kiva kuitenkin, ettà jaksat meità kirjoituksillasi piristàà :D

    ReplyDelete
  5. Hi Rita,

    I'm back blogging again. Miss you so much! You can see my newest post. I hope you always happy and healthy.

    Jenny:-)

    ReplyDelete
  6. Sinulle on haaste blogissani! : )

    ReplyDelete
  7. Cara Rita, era da un po' che non passavamo, così abbiamo recuperato quello che ci eravamo persi.
    Siamo sempre impegnatissimi e il tempo non ci aiuta molto, fa un freddo polare ed oggi ha nevicato tutto il giorno, domani sarà lo stesso, insomma saremo di nuovo sommersi dalla neve!
    Un baciotto da Sabrina&Luca

    ReplyDelete

Kommentit ovat tervetulleita. Pyrin vastaamaan kaikkiin.

Julkaisen heti kun ehdin. Iltaisin en tavallisesti ole paikalla, mutta aamulla sitten taas.

Sana on vapaa, hyvät blogikaverit :)