Tuesday, October 08, 2013

Reading Today / Luen tänään 8.10.



Tämän päivän lukemista. Minulla on aina tapana lukea useaa kirjaa tai lehteä saman päivän aikana. I normally read parts of several books, newspapers, journals and magazines every day.

Autismi- ja Aspergerliiton lehti. Teemana Hyvä arki.

Karon Oliver: Psychology and Everyday Life (2000)

(This I read with my Wednesday morning one-to-one English student.)

Rune Nilsson: Tehokas esiintymistekniikka 
(Tietosanoma) (Effektiv presentationsteknik 1997)

Opetan viestintää eli kommunikaatiota ja tuo on kurssisuunnittelua varten lukemaani ammattikirjallisuutta.)

A bookmark I like. Kirjanmerkki josta pidän. Sain lahjaksi englannin oppilaaltani. Hän on valmistanut sen kirjapainossaan. ( Printmax oy. ) 





3 comments:

  1. Mulla on ihana sama lukemistapa;D

    ReplyDelete
  2. Minulla on ihan sama tapa kuin Sinulla, aina meneillään useita kirjoja. Koululaisena minulla oli niin hyvä muisti, että muistin millä sivulla olen menossa kussakin kirjassa, nyt pitää olla kirjanmerkit. Alleviivaan omia kirjojani ja näen kyllä toisaalta ilman kirjanmerkkiäkin, missä olen menossa.

    ReplyDelete
  3. Jael, Anna

    Monipuolista ja hauskaa kun lukee erilaisia juttuja kaiken aikaa.

    Anna: Tuollainen muisti olisikin kätevä kuin sinulla koululaisena :)

    ReplyDelete

Kommentit ovat tervetulleita. Pyrin vastaamaan kaikkiin.

Julkaisen heti kun ehdin. Iltaisin en tavallisesti ole paikalla, mutta aamulla sitten taas.

Sana on vapaa, hyvät blogikaverit :)