Monday, May 08, 2006

MAANANTAIAAMUN AVAUS

.


Yrittäkäätten nyt ihmeessä piristyä. Uusi fantastinen viikko täynnä mahdollisuuksia. Jee! Kahvia tai teetä naamariin. Minä jo herätin kukon pari tuntia sitten. Ei kannata tuhlata aikaa nukkumiseen. Koivujen silmuja voi ihailla vain sen ajan kun ne ovat pieniä.

Kiitos kaikista sähköposteista.. Ei epäilystäkään siitä että blogimaailmasta löytyy ystäviä. HAHMO sitä hiljattain postauksessaan pohdiskeli. Tulin blogimaailmaan marraskuun alussa, ja minulla on tähän mennessä kunnioitettava määrä tutuksi tulleiden bloggareitten meiliosoitteita ja kuvia koneellani. Sielujen sympatia ei vaadi fyysillisyyttä.

Vino pino töitä vieressä. Jospa pistäis mutkat suoriksi ja pinot myös. Kun olen itse oma pomoni minun täytyy itse haukkua itseni pystyyn jos rupean töissä makailemaan.

Terveisiä ystävälleni Piritalle. Juttusi KIERTÄVÄ EURO Hesarin ERIKOINEN TAPAUS -osastossa (A 11) oli upea juttu!

Buon lavoro Ari, Matteo, Marco, Hannu, Mico eccetera... a Delta Motore!
.


.

3 comments:

  1. Mulla on mennyt enemmän niin päin, että ystävät bloggaavat kuin että bloggareista on tullut ystäviä. Sielujen sympatiaa sitä kuitenkin on tunnistavinaan aika ajoin muiden bloggareiden kanssa.

    Kuulun myös erääseen nettipeliyhteisöön, joka yhdistää mitä erilaisimpia tyyppejä yhden ja saman intohimon pariin. Sillä on tapana muuttua näin kesän kynnyksellä live-yhteisöksi, jota leimaa erilaisten asioiden yhdessä tekeminen ulkona, poissa koneiden ääreltä.

    Kuppi teetä siemaistu ja nyt ulos ystävien kanssa. :)

    ReplyDelete
  2. Tony,

    Sympatiaapa hyvinkin! Sitä paitsi ajattelin tänään kävelylenkilläni että tuletkohan enää minua katsomaan, ja palattuani löysin sinut täältä lootasta:D Ja nyt kone sammuksiin, mutta itse en aion ihan vielä sammua. On liian valoisaa.

    ReplyDelete
  3. No, mutta! Kyllähän mä täällä käyn, mutta hiljaa. :)

    ReplyDelete

Ilahdun kommenteista ja pyrin vastaamaan kaikkiin.

Kello 16 - 17 jälkeen en tavallisesti ole paikalla, mutta aamulla sitten taas.

Sana on vapaa, hyvät blogikaverit :)