Wednesday, December 15, 2010

Lukuinnostus kasvaa



Tavallista isompi lukuinnostus on villinnyt minua tänä syksynä ja syystalvena. Tässä kiehtovia kirjoja joita minulla ei vielä muutama kuukausi sitten ollut.

Juha Pihkala - Esko Valtaoja: Tiedän uskovani, uskon tietäväni

Anne Te Velde-Luoma: Kaaoksen kesyttäjä

Kähkönen-Meretoja: Muistijälkiä;
Esseitä saksankielisestä nykykirjallisuudesta

Tony Attwood: Aspergerin oireyhtymä

Aalto - Uusisaari: Brändää itsesi verkossa

(Kuvat voi klikata suuremmiksi.)



Elina Hirvonen: Kauimpana kuolemasta

Stefan Einhorn: Aidosti viisas

Pekka Hämäläinen: Isä ja minä

Seija Vilén: Mangopuun alla (josta kuvassa vain postikortti, kirjaa lukee nimittäin tällä hetkellä ystäväni Pirjo kotonaan).

Kerralla mahtuivat vain nuo. Lisää on kirjahyllyssä ja kirjoituspöydällä odottamassa. Kirjakaupastakin olen yhden uutukaisen teoksen tilannut ja joulupukin listaan olen pistänyt pari kirjatoivetta. Hys hys, kerron myöhemmin.

6 comments:

  1. Onkohan sitä lukuinnostusta liikkeellä , kun se jyllää täälläkin .

    ReplyDelete
  2. Kyllimarjaana: Monet bloggareista ovat innokkaita lukijoita. Ei ihme jos innostus täällä leviää :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:20 pm

    Lähetä joulupukille vielä tekstiviesti; ja nämä kans.

    J. Haahtela, Katoamispiste
    C. Oates, Kosto


    Hyvää Joulua täälläkin.
    Jukka S.

    ReplyDelete
  4. Kiitti vinkeistä, Jukka. (Wink, wink)

    ReplyDelete
  5. Ihanaa, minulle on käynyt samoin...
    odottaa tuo "tiedän uskovani.."
    Luin "katoamispisteen", "Yksinäiset yksiluvut"..vai miten se nimi menikään..haluan ahmia sanoja ja tarinoita..
    olen ihmeissäni, mistä tämä innostus??

    ReplyDelete
  6. Hanne: Eräs ystäväni huokaili että voi voi kun on liikaa tullut hankittua kirjoja eikä ole lukuaikaa tarpeeksi. Minä sanoin että olisi iloinen kun ei ole lukemisesta puutetta. Sitten kun lukuhalu iskee niin on mistä ottaa!

    En tiedä mistä innostus johtuu mutta ollaan siitä iloisia:D

    ReplyDelete

Kommentit ovat tervetulleita. Pyrin vastaamaan kaikkiin.

Julkaisen heti kun ehdin. Iltaisin en tavallisesti ole paikalla, mutta aamulla sitten taas.

Sana on vapaa, hyvät blogikaverit :)